Wij zullen we alles aan doen om ervoor te zorgen dat u tevreden bent over onze dienst, mocht u onverhoopt toch ergens niet helemaal tevreden over zijn dan kunt u altijd een klacht indienen bij ons. Graag zelfs zodat we er ook iets aan kunnen doen. U kunt een klacht melden via onze
contactpagina. Geef aub altijd uw ordernummer door als u contact opneemt met onze servicedesk. Bent u niet helemaal tevreden over de kwaliteit van het boeket, maak dan altijd foto's van het boeket zodat wij kunnen zien hoe het boeket ervoor staat en meld de klacht zo snel mogelijk, liefst binnen 24 uur na ontvangst. Wij reageren altijd zo snel mogelijk op alle klachten, het kan zijn dat wij voor een oplossing op uw vraag / klacht contact op moeten nemen met een partner voor meer informatie. Dit kan soms enige tijd duren. Volgens het Webshop Keurmerk moeten we binnen 14 dagen uiterlijk inhoudelijk reageren op uw melding, echter wij reageren inhoudelijk in 90% van de gevallen al binnen een dag (tijdens kantooruren) en anders binnen 24 - 48 uur. Maar uiterlijk altijd binnen 14 dagen. Om de snelheid te bevorderen vragen wij om uw melding via het contactformulier te melden met uw ordernummer erbij, dit is ver weg de snelste manier voor u en voor ons (wij hebben zo alles bij de hand). Indien u niet akkoord kunt gaan (om welke reden dan ook) met de geboden oplossing, staat het u vrij om de klacht in te dienen bij de geschillencommissie Webshop Keurmerk. Ga hiervoor naar de website van de geschillencommissie: www.sgc.nl.
U kunt ook een klacht indienen bij de Europese ODR platform via http://ec.europa.eu/consumers/odr/